יום שלישי, 6 בדצמבר 2011

הקפסולה – מגלה את עולם היין לצעירים.


מה משותף לגמלא, לרד-בנד, ליין וללה-לה לנד?
כמובן שזהו 'הקפסולה': מועדון היין החדש לצעירים מבית יקבי רמת הגולן!

ביקבי רמת הגולן, הידוע כאחד היקבים הטובים בישראל, הבינו שעליהם לדחוף את בשורת היין הטוב לא רק בקרב מביני הדבר אלא להתחיל ולטפח את הדור הצעיר – ופתחו מועדון מיוחד לצעירים, 'הקפסולה' שמו.

אנשי היקב החליטו כצעד אסטרטגי לקרב גם את הצעירים אל העולם העשיר והמרתק של היין וכל מה שקשור בו, בצורה פשוטה קלה, בגובה העיניים וכמובן עם הרבה יין טוב.
הדרך שלהם – מועדון בשם 'הקפסולה' המיועד לצעירים עד גיל 40 שיציע לקהל הזה פעילויות, סדנאות יין ייחודיות, ותכנים הקשורים לעולם החיים הטובים והמהנים של היין.

לאחרונה התקיימה השקת המועדון, באירוע אליו הוזמנתי בלהלה-לנד בחוף גורדון בתל-אביב – באירוע ההשקה הוגשו מיטב היינות השווים מסדרת גמלא (לצערי הסנג'ובזה האהוב עלי לא הוגש).

במקום היו צעירים רבים, כל אחד עם כוס יין (או מבעבע) ביד ולעיתים ביד השניה פיתה עם שווארמה (של בינו גבסו, הלא הוא ד"ר שקשוקה). כמו כן, הסתובבו שם כל מיני סלבז או כאלה שאמורים להיות (את רובם לא הכרתי – גם אם נראו לי מוכרים מאיפשהו), אך אין ספק שההופעה של הרד-בנד עם אפרת גוש היוותה את מרכז האירוע.

הרד בנד (ואפרת גוש) עלו לבמה אחרי הרבה כוסות של יין, ונתנו הופעה משעשעת כמיטב המסורת שלהם – לא יודע אם זה בגלל היין או בלי קשר.
היין זרם שם כמים ואני מעריך שפרט למי שנהג, כולם התנדנדו להם לאיטם החוצה עם סוף הערב.


למעשה, הנרשמים למועדון מקבלים כרטיס חבר המקנה הטבות והנחות בחנויות יין ובמסעדות שונות ברחבי הארץ. וכמו כן, יתקיימו פעילויות בלעדיות לחברי המועדון דוגמת סדנאות יין, אירועי תרבות ומוזיקה, הרצאות שיועברו על ידי מרצים אורחים מתחום היין וסיורים מקצועיים.

ההצטרפות למועדון קלה, מהירה ובחינם – פשוט הכנסו לדף "הקפסולה"בפייסבוק והשאירו פרטים. 

אני נרשמתי ומחכה להפתעות הבאות!

בירבור קפסולה, תל אביב 

רשות הבירבור שלכם:

ShareThis

Printfriendly

בירה