יום שישי, 14 בינואר 2011

מברבר, ועוד בתערוכה!

על תערוכת הבירה שמעתי לראשונה לפני כשבועיים בעת שהייתי בסיור והדרכה במבשלת הבירה של טמפו, שבסופה אמר המדריך תגידו שאתם ברמנים ותיכנסו לתערוכה לקהל המקצועי.

מאחר ובתקופה האחרונה חזרתי אל העיסוק בהקמת אתרי אינטרנט, החלטתי שאני אבוא לתערוכה כבלוגר / בעל אתר אינטרנט בנושא בירות (בקרוב באויר!) וככזה נרשמתי לתערוכה (זאת בנוסף לעובדה שאני מבשל בירה בבית מידי פעם).

וכמו שכתבתי בפוסט הקודם, ביום התערוכה החלטתי לשוב ולכתוב בלוג, והפעם בנושאי בירה, אלכוהול ושאר מנעמי החיים...

כך יצאתי את ביתי אל יד-אליהו, שם מחוץ לכניסה פגשתי את נורית. בכניסה שאלו אותנו מאיפה אנחנו ולמה באנו לתערוכה המקצועית, ומיד שלפנו את ההזמנות שהגיעו אלינו במייל מבעוד מועד. הבחורה תיקתקה על המחשב ואני קיבלתי כוס לטעימות ותג עם שמי ועם שם האתר (והבלוג) החדש שלי.

עלינו קומה במדרגות ומיד ראינו מימינינו ומשמאלנו דוכנים הנפרשים אל האופק (שלא היה מאוד רחוק, בכל זאת, ההיכל עגול ולא ניתן לראות מה שקורה מעבר לסיבוב).

מספר סוגים של מציגים היו בתערוכה – יבואנים של בירות (מותגים מוכרים יותר ופחות), מבשלות בוטיק ישראליות, מבשלת בירה שמייצרת בירה עבור אחרים, מבשלת בוטיק פלסטינאית ואנשים שמבשלים בבית בשביל הכיף. טעמתי מכל הסוגים.
אנשים רבים מבשלים בשביל הכיף בכמויות קטנות בשביל ההנאה שלהם (ושל החברים שלהם). גם אני בין אלה, אולם אני לא הצגתי בתערוכה זו. אני באתי לטעום!
מה גם שהבירה שהכנתי לאחרונה עדיין לא מוכנה אלא מחכה ומבשילה לאיטה בבקבוקים באחד מחדרי הבית.

בפוסט הבא (כנראה מחר או אולי אפילו היום בערב) אני אתאר את הבירות השונות שטעמנו, את המבשלות והמבשלים השונים, בירות עם שמות כמו "המתנדבת קריסטין", Fat Companion, K400, ספיטפייר, אבו-ג'מיל ואחרות.
ועד אז, לחיים!

רשות הבירבור שלכם:

ShareThis

Printfriendly

בירה