יום שבת, 1 בספטמבר 2012

יריד 'בוטיק 2012' מגיע אל מסעדת הטרקלין

כשבוע לפני ראש השנה זהו זמן מעולה לטעום ולבחור יינות ישראלים טובים.
מסעדת הטרקלין מנחלת בנימין בתל-אביב עורכת שוב יריד יין בוטיק ישראלי, תחת השם "בוטיק 2012", ומאפשרת לקהל הרחב להגיע ולטעום יינות ישראלים המוכרים פחות לציבור.

את היריד הזה (כמו גם ירידי יין רבים אחרים) מוביל יוסי בן-אודיס, הסומלייה והבעלים של מסעדת הטרקלין, שגם אחראי ליין חדש בשם יוסף (אך על זאת בהמשך).
ביריד ישתתפו יקבים קטנים מכל רחבי הארץ (חלקם קטן יותר וחלקם קצת פחות), שלחלקם זהו יריד ראשון.
ביריד שיתקיים בחצר האחורית של המסעדה, ניתן יהיה לטעום מממגוון רחב של יינות וכמובן לקבל הסברים מאנשי היקבים על כל יין, על כל ענב המרכיב אותו, על תהליך הכנת היין ואף סיפורים מעניינים מאחורי חלק מן היינות.

בין היקבים המשתתפים בארוע יהיו יקב שילה, דדה, צ'ילאג, נעמן, שפיץ, אדיר, רימון, גלילאו, מורלי ואחרים
עלות הכניסה ליריד בוטיק 2012 הינה 50 ₪ בלבד המאפשרים לטעום בצורה חופשית מכל היינות השונים. הסכום הנ"ל אף ישמש כזיכוי בקניית שני יינות או יותר.

יוסי בן-אודיס ציין כי עניין היריד הוא ליצור קשר בין הקהל הרחב לבין יקבי הבוטיק הקטנים והייחודים שלא היו מגיעים בשום דרך אחרת ואינם נגישים בצורה קבועה אל הציבור, מאחר והיינות הללו אינם מצויים בנקודות מכירה קבועות או מסעדות רבות.
זוהי הזדמנות לטעום יינות מיוחדים, לפגוש ייננים חדשים ולהנות מפסטיבל יין במרכז תל-אביב.
גיל, היינן של יקב גלילאו
I'm on a bottle

אני אישית טעמתי חלק גדול מן היינות שישתתפו ביריד וחייב לציין שיש יינות מצוינים, במחירים טובים.

בנוסף ליין, ניתן יהיה להנות ממנות ממטבח המסעדה, עם מנות כמו פטה כבדי עוף (מעולה!!), קבבוני טלה על סלסת עגבניות (מדהים) מבחר נקניקיות של אלן טלמור ועוד.

פרויקט נוסף של יוסי בן אודיס הוא יין חדש, תחת השם יוסף, בו הוא הרכיב בלנד ממספר יינות ממספר יקבים. כעת הוא משווק את היין החדש (והמצוין!!) בעיקר דרך המסעדה שלו.
מה שמיוחד ביין הוא שאת התוויות על היין מדביקים אנשים בעלי מוגבלויות, המועסקים באופן קבוע ע"י המסעדה.
את היין הנ"ל ניתן יהיה לרכוש גם כן במהלך הארוע (ולאחריו) עם תוית מיוחדת כבקשתכם (תמונה שלכם, לוגו וכו') - למתנה או בשביל הכיף.

יריד בוטיק 2012 יתקיים ביום חמישי, ה-6/9, במסעדת הטרקלין בנחלת בנימין 41 בתל-אביב, בין השעות 18:00-23:00

כדאי לבוא!

רשות הבירבור שלכם:

ShareThis

Printfriendly

בירה