יום שבת, 7 בדצמבר 2013

זמן אמיתי שופ – חנות האלכוהול של הברמנים

אי שם, במהלך חודש נובמבר נפתחה חנות אלכוהול חדשה בישראל.
אז נכון, חנויות אלכוהול נפתחות (וגם נסגרות) על ימין ועל שמאל, אך הפעם לא מדובר בחנות רגילה כי אם בקונספט חדש ומדליק.
בתוך מתחם בית הספר לברמנים זמן אמיתי נפתחה חנות חדשה, זמן אמיתי שופ שמה, אליה ניתן להגיע ולדבר עם אחד הברמנים שעובדים במקום, לקבל הדרכה על משקאות שונים, לטעום, להריח, להתרשם וכן, אפשר גם לקנות.

הגעתי אל אירוע ההשקה של החנות ונדלקתי מהרעיון (מאז כבר חזרתי שוב אל החנות).
מאחורי מיזם זמן אמיתי שופ עומדים ביה"ס זמן אמיתי (בבעלות יואב סוכרי), איש הפרסום יריב אברהם ואיש השיווק יניב איטליאנו.
במתחם הידוע, שכבר אירח לא מעט פסטיבלי אלכוהול (של בירה, וויסקי, קוקטיילים ועוד) הוקצו אחד האולמות וחדר הכניסה לצורך החנות, כאשר הראשון ישמש כלאונג' ובו פינת ישיבה ובר שם ניתן לטעום ולהתארח ואילו במבואה לביה"ס התמקמה חנות זמן אמיתי שופ המלאה בכל טוב.


יואב סוכרי סיפר כי הם רוצים לתת חווית קנייה אחרת ושונה מזו הנהוגה היום במקומות אחרים, בה מי שמוכר לך הוא בסופו של דבר מוכרן (ולא תמיד באמת מבין באלכוהול). בחנות החדשה יעבור איתך ברמן מיומן על מיטב המשקאות בחנות, יבדוק מה הטעם שלך, מה ההעדפות, ייתן לך לטעום כל מיני ובסוף גם יציע לך לרכוש.

בנוסף לחוויה האישית הזו ויחד איתה, הכינו במקום מארזים מיוחדים של מס' משקאות, כאשר כל מארז מתאים לאירוע אחר, למשל מארז On Fire שהולך מצוין עם מנגל, מארז BFF עבור מסיבות רווקות, מארז לערבי פוקר ועוד...

מאחר והמקום קשור ישירות להרבה יבואני אלכוהול (בכל זאת, בי"ס לאלכוהול) – מחירם של מיטב המותגים זול ממקומות רבים אחרים.
בנוסף וכחלק מהחנות, הוקם מועדון לקוחות (חינמי) שייתן ללקוחות הטבות רבות והזמנות לאירועים מיוחדים ומי יודע מה עוד. וכמו כן, ניתן יהיה לבצע הזמנות טלפוניות ולקבל משלוח עד הבית (עד 22:00).


אז נכון שהחנות נמצאת בדרום תל אביב ומתחבאת לה בכניסה אחורית ומתחת לאדמה (בדומה לבית הספר של זמן אמיתי) אך בתוכה מתחבא כל טוב, ובהחלט שווה להגיע לשם...

בירבור שופ, תל אביב

רשות הבירבור שלכם:

ShareThis

Printfriendly

בירה