יום שני, 7 באוקטובר 2013

מסיבת קוארבו - עם וירג'יני והחבר'ה

רגע לפני סוף הקיץ, קיימו בכספי משקאות את מסיבת הקיץ השנתית של קוארבו בישראל.
מסתבר שלמסיבה הזו יצא שם טוב בעולם, ואנשים בקוארבו מדברים עליה ומנסים לחקות אותה במקומות שונים בעולם.
גם בישראל יצא לה שם טוב, בעיקר בקרב ברמנים, והאמת שגם אצלי. זו כבר שנה שלישית ברציפות שאני שם.

 
השנה החליטו לעזוב את המתחם הנהדר בקיבוץ געש ועברו למקום חדש – הבריכה של בית ברל, ליד כפ"ס. אין ספק שהמקום גדול יותר והכיל את המוני המוזמנים (בעיקר ברמנים ומלצרים מכל רחבי הארץ) שנהנו וכמובן את האטרקציות המדליקות שארגנו.

במקום, תפסתי לשיחה תיירת, הייתה זו וירג'יני מרקה (Virginie Marquet), מנהלת השיווק האזורית של קוארבו האחראית בין היתר על מדינות המזרח התיכון (בהן גם ישראל) ועל אפריקה.
היא סיפרה לי הרבה דברים, למשל שקוארבו שולטת בכ-60% משוק הטקילה בישראל ושהמותג גדל ביותר מ-30% מהשנה שעברה.

עוד סיפרה שקוארבו הפסיקו לעבוד עם חברת דיאג'ו הענקית בתור משווקים לאחר שהאחרונה רצתה לקנות את קוארבו ונתקלה בסירוב (הצעה שלא רבים אומרים לה לא). מאז שקוארבו הפסיקו לעבוד עם דיאג'ו ומשווקים את המוצר בעצמם, הם (בקוארבו) הרבה יותר נהנים, הם עובדים עכשיו עם מפיצים קטנים יותר שמשקיעים בהם לא פחות ומביאים תוצאות לא פחות טובות...

ה"תיירת" הוסיפה וסיפרה שקוארבו היא החברה הראשונה שייצרה טקילה באופן מסודר, היא הייתה הראשונה שייצאה טקילה מחוץ למקסיקו וכיום הינה היצרן הגדול ביותר של טקילה.

וירג'יני, שמבקרת בישראל באופן קבוע, מתגוררת לה בדרום צרפת אך נהנית להגיע מדי פעם לישראל.
היא אוהבת את הישראלים מאחר והם אוהבים לחגוג וליהנות, למרות שלא מאוד קל לחיות פה, כדבריה.

היא אוהבת את השוק המתעורר באפריקה (ניגריה, גאנה, קניה, טנזניה ועוד) מאחר וזו הזדמנות ענקית לכל יצרן אלכוהול להגיע לשוק חדש ובתולי שרק רוצה מותגים חדשים.

עוד אמרה שרגע לפני שהגיעה לעבוד בקוארבו, לפני כשלוש שנים, עבדה עבור חברת קאמפרי האיטלקית, כך שאלכוהול לא זר לה, וזאת למרות שהחלה את דרכה המקצועית בכלל בעולם האופנה ומשם התגלגלה לחברת טבק צרפתית....
כאשר ראתה כי טוב בעולם הנהנתנות – המסיבות והחיים הטובים, החליטה כי אלכוהול הוא השלב הבא – וכך היה, וכיום היא מבלה מחצית מזמנה בנסיעות ברחבי העולם (ואני בטוח שחלק גדול מאוד מהזמן היא מבלה בשתייה).

תוך כדי השיחה עימה, ישבנו ושתינו מעט מרגריטה וגם קצת טקילה נקיה. השמש החמה קפחה, אך אנו המשכנו בשלנו – כי אין חשוב מראיון שכזה (ומאלכוהול).
אז מסתבר שקוארבו לא לוקחים דוגמנים לשיווק המשקאות שלהם. המותג שלהם תומך ב'היה עצמך' ועל כן רואים אנשים "פשוטים" במודעות שלהם.

אין ספק שהמותג של קוארבו בעליה, וכיום הוא מוכר את עצמו גם בלי הרבה פרסום.

כאמור, בחברת כספי משקאות שארגנה את האירוע החליטו לעלות מדרגה השנה (בכל זאת, כמות המכירות עלתה), ונתנו למבלים מבחר אטרקציות וביניהן קוביית קרח ענקית שבתוכה בקבוקוני טקילה וקצת מרצ'נדייז (האנשים היו צריכים לחכות שהקוביה תימס ואז לגרד את השכבה החיצונית), מכונת שור זועם שמי שהחזיק עליה למעלה משלושים שניות זכה בפרס (אני החזקתי רק 20 שניות), גלידה מיוחדת המבוססת על הטקילה הנפלאה, מגלשת מים גדולה הישר אל תוך הבריכה העמוסה במאות מבלים ועוד כל מיני הפתעות.
כמובן שהדיג'יי שם מוזיקה לריקודים ומי שלא בילה ברחבת הריקודים, פיזז לו בבריכה.

למסיבה הגיעה גם קבוצת ברמנים מקפריסין שקיבלו בהפתעה את העובדה שהם זכו בתחרות כלשהי (שלא ידעו שהשתתפו בה) בחופשה בישראל. במבט מהצד נראה שהם יודעים לחגוג שם בקפריסין (גם כשהם פה).

הטקילה נמזגה כמים וגם המים נשפכו לא מעט (בכל זאת, היה יום חם בצהריים).
רוב האנשים יצאו להם מבושמים קלות (ואף יותר מזה), ואני מאוד מקווה שאף אחד לא נהג לאחר האירוע.

ידוע שהישראלים יודעים לחגוג, אני קיבלתי אישור מבחורה צרפתיה שהדבר ידוע גם מחוץ לישראל – ואף מעתיקים את הפורמט שלנו.

אז נתראה בשנה הבאה, במסיבת קוארבו נוספת!

בירבור קוארבו, בית ברל 

רשות הבירבור שלכם:

ShareThis

Printfriendly

בירה